Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (4)Реферативна база даних (9)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Доценко К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Доценко К. 
Європейський Союз на сучасному етапі розвитку – питання політичної ідентичності [Електронний ресурс] / К. Доценко // Наукові записки [Національного університету "Острозька академія"]. Сер. : Культурологія. - 2010. - Вип. 5. - С. 449-460. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nznuoakl_2010_5_60
Попередній перегляд:   Завантажити - 170.048 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Доценко К. О. 
Специфіка жанрової палітри реклами брендів у пресі (на прикладі журналу "Корреспондент") [Електронний ресурс] / К. О. Доценко, М. В. Мельник // Наукові записки Інституту журналістики. - 2013. - Т. 53. - С. 64-67. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nzizh_2013_53_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.173 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Доценко К. О. 
Ювелірні бренди України: рекламна комунікація в глянсовій пресі [Електронний ресурс] / К. О. Доценко, Т. О. Іванець // Держава та регіони. Сер. : Соціальні комунікації. - 2014. - № 1-2. - С. 188-192. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2014_1-2_39
Попередній перегляд:   Завантажити - 301.886 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Роздобудько І. В. 
Симуляція роботи операційного підсилювача на МДН-транзисторах [Електронний ресурс] / І. В. Роздобудько, К. В. Доценко // Вісник Національного технічного університету України "Київський політехнічний інститут". Серія : Радіотехніка. Радіоапаратобудування. - 2010. - Вип. 42. - С. 94-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKPI_rr_2010_42_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 659.888 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Доценко К. О. 
Політичний бомонд у соціальних медіа: особливості бренд-комунікативних стратегій [Електронний ресурс] / К. О. Доценко, К. О. Гритчин // Держава та регіони. Серія : Гуманітарні науки. - 2014. - № 1-2. - С. 95-99. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drgn_2014_1-2_22
Висвітлено проблему користування політтехнологами соціальних медіа для створення і просування політиків та політичних партій. Розглянуто бренд-комунікативні стратегії та запропоновано шляхи розв'язання цієї проблеми. Соціальні медіа як інструмент політичної комунікації та платформа для розробки політичного бренду в українській практиці піар-галузі недооцінено. Водночас політичний брендинг потребує апробації інструментів соціальних медіа задля своїх потреб та насамперед теоретичної бази. Обгрунтувано доцільність використання соціальних медіа як бренд-комунікативного каналу та майданчику для формування іміджу політичного лідера.
Попередній перегляд:   Завантажити - 291.07 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Чорна М. В. 
Проблеми інноваційної діяльності підприємств текстильної промисловості [Електронний ресурс] / М. В. Чорна, К. В. Доценко // Економічна стратегія і перспективи розвитку сфери торгівлі та послуг. - 2014. - Вип. 2. - С. 89-98. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2014_2_11
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.172 Mb    Зміст випуску     Цитування
7.

Доценко К. О. 
Історія європейської інтеграції: Європа "Концентричних кіл" Е. Балладюра [Електронний ресурс] / К. О. Доценко // Історичний архів. - 2009. - Вип. 3. - С. 93-96. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ians_2009_3_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 373.118 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Доценко К. О. 
Перспективи використання технологій public relations у діяльності центру культури ЗНУ [Електронний ресурс] / К. О. Доценко, А. Р. Осадчук // Молодий вчений. - 2016. - № 4. - С. 498-501. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2016_4_122
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.101 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Доценко К. О. 
Специфіка побудови дитячих образів реклами в журналі "Мой малыш": тематика й жанри [Електронний ресурс] / К. О. Доценко, Т. О. Іванець // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 3. - С. 155-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_3_29
Проаналізовано специфіку побудови образу дитини в рекламному просторі України на матеріалі журналу "Мой малыш" (2015 - 2016 рр.) крізь призму тематики й жанрової палітри.
Попередній перегляд:   Завантажити - 200.084 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Березенко В. В. 
Формування мотиваційного дискурсу особистості засобами соціальної реклами [Електронний ресурс] / В. В. Березенко, Н. Д. Санакоєва, К. О. Доценко, І. О. Кудінов, Т. О. Іванець // Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації. - 2017. - № 4. - С. 216-222. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drsk_2017_4_41
Узагальнено та систематизовано інформацію щодо формування мотиваційного дискурсу засобами рекламного тексту, зокрема слоганами соціальної реклами, у яких сконцентровано увесь зміст рекламної кампанії. Наведено результати соціологічного дослідження представленості мотиваційних тем та їх зрозумілості в слоганах соціальної реклами. Наукова новизна полягає у спробі дослідити вплив слоганів соціальної реклами на аудиторію, зокрема на формування мотиваційного дискурсу особистості.
Попередній перегляд:   Завантажити - 303.072 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Доценко К. О. 
Українські бренди служб доставки: методи позиціонування засобами реклами [Електронний ресурс] / К. О. Доценко, К. В. Перестороніна // Молодий вчений. - 2017. - № 12. - С. 126-129. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/molv_2017_12_32
Попередній перегляд:   Завантажити - 149.129 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського